Zkoušel jste přilákat zákazníky

  • 11, 28, 2017
  •  
  •  Nezařazené
  • Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zkoušel jste přilákat zákazníky

Konečně jste přišel na způsob, jak přitáhnout zákazníky do svého obchodu. Už jste zkoušel ledacos. Trvale nízké ceny, které jste musel uměle udržovat nákupem nekvalitního zboží. Prodej velice kvalitního zboží, které však nikdo nekupoval, protože bylo drahé. Pořádání různých doplňkových aktivit jako rozdávání růží na Den žen a balónků na Den dětí. A nakonec z toho byly vždy jen krátkodobé výhody a více zákazníků Vám to trvale nepřineslo.

Lidí chtějí akční zboží

Ale teď jste na to vyzrál, už víte, jak se na lidi musí. V dnešní hektické době, kdy jsou všichni zahlceni různými akcemi a nabídkami, které lidem chodí až pod nos, si mohou zákazníci vybírat. A vyberou si vždy zboží v akci, aby ušetřili. Takže jste přijal strategii velkých hráčů. Díky levnému tisku letáků neustále necháváte do všech schránek zasílat pozvánky na akční nabídky různého zboží. Co na tom, že to zboží vlastně ani není zlevněné a stojí tolik, jaká je jeho hodnota. O to už se věční lovci akčních cen nezajímají. Prostě přijdou a naplní košíky tím, o čem si myslí, že je v akci a přitom už rovnou pořídí i jiné potraviny z nákupního seznamu.

03.jpg
Zkoušel jste přilákat zákazníky
Ohodnoťte příspěvek

Comments are closed.